
Een nieuw merk, een nieuwe website en een nieuw kantoor, wij doen het allemaal. En als je iets doet, moet je het ook goed doen. Dat is tenminste wel de mentaliteit die bij ons past.
Begin maart van dit jaar zijn wij samen met onze partner (Signatyours) op zoek gegaan naar onze nieuwe merkidentiteit. Met een verhaal dat past bij onze organisatie en waar we naartoe willen. In de maanden die volgden hebben we via meerdere brainstormsessies onze identiteit neergezet.
Wat waren dit inspirerende en uitdagende maanden voor het hele team. Met Rick en Noortje als actieve deelnemers aan alle brainstormsessies. Van wandelsessies en sticknotes tot aan fotosessies en rollenspellen, alles werd uit de kast gehaald om tot het beste resultaat te komen.
En het is zeker een resultaat om trots op te zijn. Onze nieuwe kleuren, het logo, de kernwaarden van ons bedrijf en de weg die we met zijn allen inslaan. Alles klopt. Het is een uitgelijnd verhaal dat bij het team past!
Ons team blijft erin geloven dat in deze digitale wereld een persoonlijke benadering het verschil maakt voor onze klanten en kandidaten. En wij zijn ook oprecht tot op het bot gedreven voor een blije klant en kandidaat. Dat vraagt volgens ons ook om een plek waar iedereen zich thuis voelt.
Met ons nieuwe pand in Culemborg hebben wij een plek die perfect past bij ons nieuwe merkverhaal en de ambities die wij als Junez Jobs najagen.
Op weg naar nog meer sterke relaties!